TOP

Πολιτική Επιστροφής
 

Στη Motokinisi βασική μας προτεραιότητα είναι η ικανοποίηση και η εξυπηρέτηση του πελάτη. Αυτή η προτεραιότητα παραμένει εδώ και 39 χρόνια κεντρική υποχρέωση της επιχείρησης μας και μετά από τρείς γενεές  δραστηριοποίησης στο χώρο της μοτοσυκλέτας είμαστε πεπεισμένοι ότι μπορούμε να την παρέχουμε.

Έτσι λοιπόν διατηρούμε και στο διαδικτυακό μας κατάστημα μια εξαιρετικά φιλική πολιτική επιστροφών .

Ευχαρίστως θα σας αντικαταστήσουμε οποιοδήποτε προϊόν θέλετε να επιστρέψετε χωρίς κόστος επιστροφής!

 

Η επιστροφή θα πρέπει να γίνει:

  • Εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία έκδοσης της αντίστοιχης απόδειξης ή τιμολογίου.
    μέσω ACS χρησιμοποιώντας τον κωδικό ……….
  • Η δεύτερη αποστολή επιβαρύνεται με κόστος 5‎€
  • Τα προϊόντα θα πρέπει να βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση μαζί με όλα τα παρελκόμενα. Δε θα πρέπει να έχει γίνει χρήση του προϊόντος. Επίσης δεν πρέπει να έχουν αφαιρεθεί οι προστατευτικές ζελατίνες εάν πρόκειται για κράνος. 
    Επιστροφές που δε πληρούν όλα τα παραπάνω δε θα γίνονται δεκτές.
  • Η αποστολή των προϊόντων πρέπει να γίνεται αποκλειστικά με την ACS. Εντός του δέματος θα πρέπει να υπάρχει η απόδειξη αγοράς καθώς και ένα χαρτί στο οποίο θα αναγράφονται το ονοματεπώνυμο του πελάτη, η διεύθυνση της αποστολής καθώς και ο κωδικός (SKU) του προϊόντος και το μέγεθος με το οποίο θέλει να πραγματοποιήσει την αλλαγή.
     

Τα δέματα θα πρέπει να αποστέλλονται στην εξής διεύθυνση:

ΜΟΤΟΚΙΝΗΣΗ, Παπανικολή 144, Χαλάνδρι, ΤΚ: 15232, Τ: 2106850000

*Τα παραπάνω ισχύουν για αποστολές εντός Ελλάδος

 

Αλλαγές προϊόντων που έχουν αποσταλεί στην Κύπρο

Αλλαγές προϊόντων που έχουν αποσταλεί στη Κύπρο πραγματοποιούνται μόνο κατόπιν συνεννόησης.
Για οποιαδήποτε απορία μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο eshop@motokinisi.gr ή στο 2106850000
 

Επιστροφή χρημάτων

  • Χρηματικό ποσό επιστρέφεται μόνο κατόπιν συνενόησης και σε περίπτωση αδυναμίας αντικατάστασης προϊόντος βάση της υπάρχουσας διαθεσιμότητας στην ιστοσελίδα μας.
  • Για την επιστροφή χρημάτων είναι απαραίτητη η επιστροφή της απόδειξης λιανικής πώλησης. Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων το ποσό της επιστροφής συμψιφίζεται με το συνολικό κόστος των μεταφορικών και επιστρέφεται η διαφορά. Ο πελάτης επιβαρύνεται το κόστος των μεταφορικών εξόδων σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων.
  • Ο πελάτης θα πρέπει να επικοινωνήσει με τον υπεύθυνο του τμήματος των παραγγελιών για την επιστροφή των χρημάτων. Ο υπεύθυνος έχει τη δυνατότητα έγκρισης της επιστροφής ή άρνησης αυτής σε αιτήματα τα οποία δεν αρμόζουν στα νόμιμα εμπορικά δικαιώματα της εταιρίας μας.
  • Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται εντός 5 εργάσιμων ημερών από τη στιγμή που το δέμα θα φτάσει στο κατάστημά μας.
  • Για τις τραπεζικές συναλλαγές ενδέχεται να περάσουν έως και 3 εργάσιμες ημέρες από τη στιγμή της επιστροφής έως ότου εμφανιστεί το ποσό στον τραπεζικό σας λογαριασμό. Τα τραπεζικά έξοδα για τη μεταφορά των χρημάτων επιβαρύνουν τον πελάτη.
  • Επιστροφή χρημάτων γίνεται δεκτή μόνο σε ηλεκτρονικές παραγγελίες. Σε περίπτωση αγοράς από τα φυσικά μας καταστήματα υπάρχει δυνατότητα έκδοσης πιστωτικού για επόμενη αγορά.